چک لیست سئو داخلی سایت On-Page SEO
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت انجام پژوهش ها کلمه ها کلیدی

یافتن عباراتی که یوزرها در گوگل کاوش می‌کنند و برای هریک از آنان یک استراتژی خوب seo داشته باشید.

برای هریک از صفحه ها وبسایت خویش یک واژه کلیدی گزینش نمایید. برای استارت نیازی وجود ندارد که بی تردید از لبریز رقابت ترین کلمه ها استارت فرمائید از کلماتی که کاوش کمتر و رقابت زیر تری واکنش میباشند آغاز فرمایید.

توضیحات بیش تر در رابطه شیوه یافتن لغات کلیدی در بهینه سازی

استعمال از لغت ها کلیدی در نشانی URL صفحه های
به کارگیری از کلمه ها کلیدی در نشانی URL صفحه های یکی واحد سنجش های گوگل برای مرتبه بندی وبسایت ها است، از به کار گیری بیشتراز حد از لغات در URL که موجب بیش تر شدن نشانی می‌شود می بایست جلوگیری کرد و نشانی شما بایستی کوتاه باشد.

نکته: بخاطر تصحیح نشانی URL صفحه ها خویش، پس از اینکه برای آن ورقه پیوند گیری هایی انجام یافته میباشد، یا این که در حالتی که کاغذ شما در گوگل مرتبه و مقام داراست، نشانی آن کاغذ را تغییر و تحول ندهید.

ولی از این به آن گاه برای مطالب جدیدی که در تارنما خویش منتشر میکنید این فاکتور را رعایت نمائید.

به چه شکل نشانی ورقه بر پایه ی بهینه سازی به وسیله کلمه ها کلیدی بنویسیم؟

کلمه و واژه کلیدی خویش را در تیتر صفحه ها به فعالیت ببرید و تیتر دیدنی داشته باشید
به کار بستن از لغت ها کلیدی در تیتر تارنما بسیار مهم و تاثیر گزار بر روی درجه و مقام شما می‌باشد، ولی از آن مهم خیس، ترازو نرخ کلیک بر پایه ی منزلت شما می‌باشد CTR و موجب میگردد هر چقدر تیتر شما دیدنی خیس باشد، کلیک های بیشتری بر روی تارنما شما صورت پذیرد و یوزرها طولانی تر مشتاق به مشاهده وبسایت شما خواهند بود.

تایپ کردن کلمه ها کلیدی در متای توضیحات وب سایت و تایپ کردن متن جالب
مجموعاَ متن و محتوای درج شده در متای توضیحات بر روی مرتبه و رده شما تاثیری ندارد و گوگل خویش اعلام نموده است که متن متا جزو فاکتور های درجه دهی وجود ندارد اما در شرایطی‌که بتوانید یک عبارت دیدنی را برای متای خویش گزینش بکنید و درین متا از واژه کلیدی که یوزرها کاوش می‌نمایند هم به کارگیری فرمایید می‌توانید تاثیر بسیار بالایی در دریافت کردن محل ورود و بازدیدکننده برای وب سایت خویش را جذب بکنید.

استعمال از واژه کلیدی صرفا یک توشه در تگ H1 وبسایت
بصورت کلی در هر ورقه نباید اضافه از یک توشه از تگ h1 مصرف شود، این تگ معمولا بوسیله خویش قالب تارنما شما ایجاد می‌گردد و تیتر برگه شما درون آن قرار می گیرد. ولی درصورتی که قالب شما همینطور قابلیتی ندارد خودتان می‌توانید هنگام تایپ کردن توضیحات در ویرایشگر از این تگ استعمال بکنید. البته توجه داشته باشید که نباید بیش تر از 1 توشه از این تگ به کارگیری نمائید.

از کلمه و واژه کلیدی خویش در متون چنددفعه به کار گیری بکنید و مطمئن گردید که در هر ورقه دستکم 300 کلمه و واژه نوشته اید (وضعیت ایده آل 700 واژه هست و 300 دستکم آن میباشد)
از عبارات کلیدی خویش چندبار استعمال نمایید و کارایی فرمائید که دستکم 300 کلمه و واژه متن توضیحات بنویسید، چون یکی‌از وسیع ترین فاکتور های گوگل محتوای وب سایت است ولی نباید کارایی شود که بخاطر اضافه بودن تعداد کلمه ها بیش تر آغاز به تایپ کردن متن های غیر مرتباط نکنید.

از هم معنی لغات استعمال نمائید
موتور های کاوشگر تخت گاز در درحال حاضر پیشرفت می‌باشند، ولی گشوده هم کار کشته به تشخیص و شناسایی تمامی لغت ها کلیدی نیستند، بخاطر همین برخی اوقات بهتر میباشد که بی تردید مترادف و هم معنی ها را نیز تحت عنوان کلمه و واژه کلیدی خویش گزینش بکنید. علاوه بر این خویش یوزرها نیز خیلی تایم ها از عبارات مترادف استعمال میکنند

از متد Latent Semantic Indexing استعمال نمایید
این متن با طرز های ریاضی ارتباط های مخفیانه در میان کلمه ها را جهت فهم بیش تر داده ها ایندکس به گوگل می دهد. بصورت خلاصه این متد به گوگل یاری می کند تا ادراک بهتری از متن و محتوای شما داشته باشد.

شاید یک کدام از شایسته ترین نمونه ها برای شرح Latent Semantic Indexing این میباشد که در گوگل وقتی که یک عبارت را کاوش میکنید، خویش گوگل چند کلمه ها دیگر را نیز به شما سفارش می‌دهد، این عبارات را گوگل با استعمال از متد Latent Semantic Indexing پیدا می نماید و برای ادراک اضافه متن شما و اکران به یوزرها بصورت انگیزه مند و هوشمندانه از این شیوه استعمال میکند.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: